N1QL is not ordering the query

Hi,

My N1ql query is not order by properly every time it brings the different order. i want to order it by using priority

SELECT MIN(depart.id) as id , MIN(depart.sector) as sector ,MIN(depart.picture) as picture , MIN(depart.priority) as priority FROM stitchit_initialization_hq depart WHERE depart.id IN (SELECT RAW pl.department_id FROM stitchit_initialization_hq emp_sch USE KEYS ‘schedule_3221190011’ UNNEST emp_sch.schedule_pricelist pl WHERE pl.service_id = ‘3221190019’) AND depart.type=‘department’ GROUP BY depart.id ORDER BY priority ASC

$sql = "SELECT MIN(depart.id) as id , MIN(depart.sector) as sector ,MIN(depart.picture) as picture , MIN(depart.priority) as priority FROM stitchit_initialization_hq depart

   WHERE depart.id  IN (SELECT RAW pl.department_id FROM stitchit_initialization_hq emp_sch USE KEYS 'schedule_$this->schedule_id' UNNEST emp_sch.schedule_pricelist pl  WHERE  pl.service_id = '$this->service_id')

   AND depart.type='department' GROUP BY depart.id ORDER BY priority ASC";

    $query = CouchbaseN1qlQuery::fromString($sql);

    $query->consistency(CouchbaseN1qlQuery::STATEMENT_PLUS);

    $result = $this->db_obj->query($query);

    if ($result->rows !=  NULL)

    {

        $result =  $result->rows;

        return $result;

    }

    else

    {

        $result = NULL;

    }

It will order . Check EXPLAIN and if still issue provide data and results

Yeah sorry my mistake . it is ordering but if same priority number its rearrange those records but in my case i will make each unique Thankyou so much :slight_smile: